Sjtadsprins

Door: | Posted on: | Categorie:

Proclamatie Stadsprins Landgraaf 2023-2024.

Op 18 november a.s. zal de nieuwe Stadsprins van Landgraaf geproclameerd worden, en zal iedereen weten wie de opvolger wordt van Stadsprins Peer I, welke ons het afgelopen seizoen op voortreffelijke wijze is voorgegaan met de vasteloavund. Peer I nogmaals bedankt en 3x Alaaf Landgraaf hiervoor!

Het is een hele eer voor een vereniging en als Vasteloavundsverein de Geete zijn wij dan ook maar wat trots dat wij dit jaar, na 20 jaar, weer de Stadsprins van Landgraaf mogen proclameren. Zoals reeds vermeld zal de proclamatie op 18 november plaatsvinden en wel in onze eigen “Geetesjtaal” (’t Ströatje) aan de Eygelshovenerweg in de Groenstraat Landgraaf.

Zonder al teveel prijs te geven over de identiteit van de nieuwe Stadsprins kunnen wij hier wel vermelden dat het een Prins zal zijn welke traditioneel een sterke band heeft met het Groenstraatse verenigingsleven en vrijgezel is.

We hopen jullie allemaal te zien tijdens de proclamatie of de receptie welke wij als Vasteloavundsverein de Geete op zondag 26 oktober aan de nieuwe Stadsprins van Landgraaf aanbieden.

Alaaf!

Vasteloavundsverein de Geete