Voedselbank Landgraaf

Door: | Posted on: | Categorie:

Beste Carnavalisten in Landgraaf en de rest van Limburg... Stadprins Peer Heiligers en Jeugdprins Dean Heiligers van CV Ieëre Road de Sjweëgelsöppers hebben de handschoen opgepakt om iets te doen voor de medemens in Landgraaf.

Op zaterdag 18 februari zal voorafgaand aan de sleuteloverdracht in Landgraaf een speciaal Kinderevenement gaan plaatsvinden op het Raadhuisplein. Hierbij zal aandacht worden gevraagd voor onze medemensen die het dit moment het zwaar voor de kiezen krijgen met de aanhoudende inflatie en gestegen energieprijzen. De voedselbank heeft hierdoor meer aanloop dan gebruikelijk en zelfs gezinnen waar je het niet van verwacht, komen vragen om hulp.

Daarom staat de komende weken bij alle activiteiten van de aangesloten verenigingen bij de Stichting Stuurgroep Carnavalsorganisaties Landgraaf een collectebus. Vastelaovend vieren wij samen en met deze actie kunnen wij ook samen een Hart voor Landgraaf tonen, oftewel Verbongen Hatz zoals wij dit verleden jaar al samen hebben gedaan met een lied. Stop daarom een bijdrage in de collectebus. Het mag ook een klein bedrag zijn, alle bijdragen zijn welkom. Na afloop van Vastelaovend maakt de stadsprins de balans op en worden met de opgehaalde fondsen goederen aangeschaft waar de Voedselbank de meeste baat bij heeft.

Heb je geen kleingeld, scan dan met de app van je bank de QR code en bepaal zelf wat je wil doneren. De code staat ook bij dit facebook bericht, dan hoef je geeneens naar een collectebus toe. Ik heb al een bijdrage overgemaakt, doe jij ook mee? enne delen van dit bericht mag hoor...

Contact

secretariaatstuurgroepai@gmail.com