Harry Berg

Op 12 november 2023 werd Harrie Berg benoemd tot Bokdrager van de gemeente Landgraaf

Harrie is geen onbekende in de Landgraafse carnavalswereld. Hij is een carnavalist in hart en nieren. Jarenlang nam hij deel aan de toen nog Optocht van Nieuwenhagen met een grote groep vrienden.

Daarna werd hij lid van het Optocht Comité van Nieuwenhagen. Hij is één van de aanjagers geweest die eraan heeft bijgedragen dat er 1 grote optocht kwam binnen de gemeenten Nieuwenhagen en Schaesberg. Het resultaat daarvan zien we elk jaar terug op carnavalsdinsdag. Harrie was tot 2018 voorzitter van de Stichting Landgraaf Optocht.