Carnavals Verein de Spinneköpkes

Written by: | Posted on: | Category:

Carnavals Verein de Spinneköpkes In 1956 organiseerde de Katholieke Vrouwenbeweging voor de eerste keer een carnavalsavond. Die avond was er toch één man in hun midden. Hij presenteerde het programma. Paula Franssen vond dat ze dat zelf ook kon. In 1957 stond ze dan ook als Presidente van CV de Spinneköpkes op de buhne Omstreeks 1974 gingen de Spinneköpkes als zelfstandige vereniging verder.

Voorzitster: Lilian Puseman Secretariaat: Sylvia Peters en Michelle Jager Penningmeester: Kyra van den Boogaard Informatie: secretariaat.spinnekopkes@gmail.com

PHP took 0.018 seconds to execute.
Posts Folder: ../posts
Images Folder: ../image-uploads
PHP Version: 7.4.33
Alloy v3.1.6
Post ID: carnavals-verein-de-spinneköpkes
Category ID: Aangesloten verenigingen en organisaties
Landgraaf heeft vele carnavals verenigingen niet alle daarvan zijn aangesloten bij de stichting stuurgroep landgraaf de verenigingen die wel zijn aangesloten zijn officieel verenigingen die veelal een prins of prinses proclameren.
Dit is de verzamelplaats voor al deze verenigingen.
Stacks Image 15
Contact

Wilt u graag meer informatie over de Stichting stuurgroep carnavalsorganisaties Landgraaf neem dan contact op met onze secretaris.

Bereikbaar via:
secretariaatstuurgroepai@gmail.com