D'r Schaesbergse Vasteloavends Verein

Posted on: | Categorie:

D'r Schaesbergse Vasteloavends Verein Werd opgericht op 28 januari 1968 en kwam tot stand uit een fusie van de in 1945 opgerichte carnavalsvereniging 'De Grienlächer', de in 1948 opgerichte vereniging 'D'r Sjeet' en de in 1957 opgerichte vereniging 'Kakert Alaaf'. Zoals de Nederlandse Staatscourant van 29 januari 1975 vermeldt, stelt deze vereniging zich tot doel: "het organiseren en bevorderen van een gepaste carnavalsviering in de kern Schaesberg.

Stacks Image 15
Contact

Wilt u graag meer informatie over de Stichting stuurgroep carnavalsorganisaties Landgraaf neem dan contact op met onze secretaris.

Bereikbaar via:
secretariaatstuurgroepai@gmail.com